toottthh~~~

-

Friday, March 15, 2013

pengangguran berjaya lol

Hii !

 
hari ni aku bangun tdur dah kena jaga anakbuah aku dngan mamai , sbb aku bru tdur 3 jam aku rasa -.- urgh .dngan anakbuah aku yang busuk berak pagi2 . so , terpksa pulok aku cuci . 21march ni dah kluar result , nervous pulak aku :S aku takut apa yang aku target tak dpat :( tkot aku kluarga aku hampa sbb result aku . skrg aku just dpat tawakat jer . harap2 apa yang aku target smua bagus , C pon xpa , asal tak gagal .

andddddddddddddddddddd, 
tak lama lagi aku dah nak msuk plkn :O tak dapat aku bayangkan mcm mana dunia aku tanpa handphone , laptop , wifi , rumah , tv , mama , papa , kakak , anakbuah aku . lepas tu smua benda yang slalu mak aku tlong buatkan smua aku buat lepas ni slama 3 bulan :( mcm mana ? aku harap kat sana aku dpatlah kwan yg sma kepala , i mean yg sma prngai gila mcm aku nii . haha . 


takut plus excited pun ada jugak -.- lariiiiiiiiiiiiiiiiiiii. 
hm , kenapa lah aku dpat plkn :( 

No comments: