toottthh~~~

-

Monday, March 18, 2013

this little girl



Hii. 
"this little girl" waseh , mcm serious sngat kan tiltle tu , sbenarnya aku nak cerita . 
klu nak tahu budak comel dkat atas yang tngah muncung tu anakbuah aku yg 1st . wlaupun dia bukan anakbuah aku yang sebnar tapi sayang , cinta aku kat dia dh mcm family kandung aku . well ,  for 4 years kakak aku blom dpat anak/pregnant dan slama 4 thun jugak aku mengidam nak ada anakbuah sendiri sbb aku ni sorang yg teramat suka dngan budak kecil . and lepas 4 thun tba2 kakak aku ada bwa sorang budak . SAPA EH? dia lah yang muncung kat atas tu . 


kakak aku jaga dia dri start umur dia 1 bulan lagi , and aku rasa aku jumpa dia msa dia umur 2 bulan . Gila x excited klu aku tngok budak . Well msa tu aku kan mengindam nak ada anakbuah sendiri , tp alhamdulillah dpat jugak aku rasa mcm mna ada anakbuah sendiri wlaupun bukan anakbuah kandung , skrg dia dah umur 1 thun 3 bulan dan dia mmg smkin comel dan annoying mcm aku . MUAHAHA 

lotsalove ; SASAMAMEEMONSTERR 

No comments: