toottthh~~~

-

Tuesday, July 2, 2013

amazing moment

hii , assalamualaikum :)


yeah plkn . first aku mmg xnak sngat msuk plkn sbb aku tkut hitam , boring , and sbb plkn nmpak seram bagi aku . Mmg bnyak org cakap yang plkn best tp aku xcya sbb aku tngok plkn tu seram and aku fkir hdup msuk plkn ni trkongkong . on 01/04/2013 bermula lah hidup aku jadi pelatih plkn . yeahhh , for the first time aku msuk aku tngok sekiling mmg sumpah aku nak nangis and msuk asrama pulak aku sesat cari bilik aku . haha . and last aku jumpa then msuk ja blik aku tngok smua org tngah tdur . then aku tnya kat sorang roomate aku mna katil kosong then dia tunjuk lah . My first night very suck ! 
aku nangis smpai ttdur , al-maklum ni lah first time aku jauh dari keluarga aku , tp aku rapat dngan roomate aku nma dia ekin . kami mmg rapat , best kwan dngan dia sbb dia sma gila2 jugak mcm aku . emm . 1 week aku xbrani telfon family aku sbb aku tkut aku nangis , malam dpat hp aku nangis call mak aku and sbb tu aku xbrani call mama aku guna public fon sbb malu , haha.
lepas 1 week aku dah okay . 
okay lah sngat kann . mmg stiap mlm jugak aku nangis hahahahaha. but aku kuatkan diri aku , wasehhhhmannnn. haha. dah lama2 aku kat stu bru aku rasa mmg best plkn , mmg letih msuk plkn but its fun sbb ramai kawan . lebih2 lagi aku bnyak kwan yg sma gila dngan aku . first2 mmg lah rasa trkongkong , letih , benci dngan jurulatih but lama2 dah okay sbb sbnarnya JL xlah segarang mana pun , meka sngat sporting okay ! haha. but its will be always be my Amazing moment i ever had :) klu bleh mmg aku nak msuk plkn lagi sbb its fun !!
okay dah ah , skrg dah lewat aku kna tdur :) goodbye. assalamualaikum !

No comments: